Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Shopping.

Av Johanna - 8 februari 2009 15:20

Goddagens alle mänsker.

Idag har jag sprungit på stan lite, Sumpan stan med andra ord. Tro det eller ej men här finns det mesta man behöver och lite mer. Efter sambons och min shopping inne i Sthlm igår sprack mina favvojeans i scheket :( Så jag var tvungen att hitta ett par nya. Blev ett par från Vero moda och en blus också. Sen vart det inredningsbutiker för hela slanten. Vårt hem kommer bli finare än finast snart :P Nu har jag laddat med smoothie och YES jag verkar till min otroliga lycka tåla bären :D Snart ska Älskling och jag gå och träna. Blev en sväng på gymmet även igår. Har lite nice träningsvärk i magen idag, den där plankan gör susen :)


I fredags kände jag mig för första gången kry från influensan, eller ja trött som få då, men det är ju numer standard...Jobbade kväll igår till midnatt, det gick bra trots lite strul emellanåt. Det känns helt ok att jobba kväll var 6:e lördag, det är rätt lättförtjänta pengar trots att det är tuffa pass.


I fredags kom jag hem utarbetad som vanligt efter en tuff vecka. Klev innanför dörren och möts av en icke stökig lägenhet, tända ljus och middag på G. Då blir man så glad i hjärtat...Den skyldige är min älskade sambo.


I morgon ska jag äntligen till min vän Kiropraktorn igen. Har sjukt ont i ryggen bleh. Bitvis står jag inte ut och kan inte sitta utan måste stå och jobba. Försöker att träna rygg och mage nu så att det ska bli bättre, får se vad Mr Kotknäckare har att säga i morgon. Det känns lite väl mycket i ryggen när jag styrketränar tyvärr...Lite oroväckade, men vi hoppas på det bästa.


Ikväll ska vi göra hemlagad pizza, ska bli mumma :) Vi är nämligen grymma på hemmagjord pizza ;)


Ciao !

 
 
Emma

Emma

8 februari 2009 18:19

Och för er som inte vet kan jag i egenskap av lillasyster översätta: Scheket är alltså grenen på ett par byxor.

Skönt att du äntligen får gå till the kotknäcker i morgon igen. Förstår att det behövs! Träna ryggen försiktigt. Inte en massa vikter på den och så, utan försiktiga rörelser bara! Tycker jag :).

http://www.emmaostlind.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 19 augusti 2010 10:26

Hejjjsssan! Jag börjar bli smått rastlös efter dag fyra hemma i sjukstugan. Men idag känner jag mig faktiskt bättre, inte lika mycket som en kamin :) Hoppas på att kunna jobba imorgon, men bäst att känna efter hur man mår! Peppar upp mig med lite S...

Av Johanna - 18 augusti 2010 15:58

Hola Bolla! Jag och soffan är för tillfället ett, eller ja de senast tre dagarna. Förkylning och feber, men det är bara att vila så går det över :) Dagens klagomur: Jag är som en levande kamin och jag kan inte ha öppet i vår ...

Av Johanna - 1 augusti 2010 22:08

Heeeellluuu. Denna helg har varit toppen, vi har verkligen gjort trevliga saker. Igår var jag ett par timmar hos frissan, blev nöjd, hon är bra min lilla frissa. Jag fick henne än en gång att göra mig mörk, fast hon så gääärna vill att jag ska vara...

...

Av Johanna - 28 juli 2010 20:20

Hejsaaaaan, jaha då försvann all energi =( Dag tre på mitt nya liv blev som en smäll på käften, jag känner mig skakig, energilös och sjukt sugen på allt som kan tänkas innehålla socker... Bleh. Men jag vet hur det var för ett par år sen då jag gj...

Av Johanna - 26 juli 2010 21:16

Hejsan, såja då har jag dammat av min blogg då.  Undrar just när jag skrev sist, jag har inte kollat, kanske i början av året? Jag kollar sen när jag skrivit klart.  Idag är första dagen på mitt förhoppningsvis lite hälsosammare liv. Jag antar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards