Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 7 april 2009 20:31

...i min låda men gott folk här är jag. Ny och hetare bloggning som aldrig förr. Eller inte. Min dag min dag, hur har den sett ut? JO, utbildning på jobbet i några timmar i ett rum med 0 i luft, men en bra utbildning, verkligen. Jag har blivit mycket duktigare med min sömn, ska alltid somna innan halv elva, gärna tio. Men inatt vart det sådär med sömnen så man är lite däven, därav denna början av enbart flum...


HELGEN! Ja min underbara lördag men SIS, den vart sååå lyckad, Emma hade verkligen ordnat med en sån toppendag. Allt var enligt Johanna-stil. Först åt vi lunch i det vackra vädret, sen tog vi oss in till stan och styrde mot Makeup Store! Sminkningen blev så bra ! Önskar att jag hade denna brutta hos mig vare morgon, då skulle jag se bra mycket piggare och snyggare ut om dagarna ;)  Sen drog vi hem till Sumpan igen, där vi bytte om och gjorde oss snygga (-re :P ) Liten för-öl för att sen dra mot Wallman Golden Hits :D Vi hade grymmaste bordet på hela stället, min fot trängdes med scenkanten Hihi. Hade jag sträckt ut handen så hade jag nuddat de som uppträdde :D As-skoj och riktig mumma-mat, trerätters middag med nice vin, ja vad ska man säga, vilken gullefju till Sis jag har, TUSEN TUSEN och åter TUSEN tack-kramar till Dig, jag kommer leva på detta länge :)


God, vad det stinker fisk här, kan bero på att jag just har stekt lax, vi älskar lax, och vi är så lyxiga att vi har det till våra matlådor titt som då. Asså matlåda är verkligen bra, det blir så mycket godare mat och väldigt mycket billigare.  Snart är det påskeferie som norsken skulle ha sagt, och då blir tripp ner till Mammie! Weeee.. Emma och jag och våra Älsklingar, ska bli så skoj :) Vi har varsin (två alltså :P) gäststuga att bo i på Mammas trädgård, blir lite som en semester, Hihi. Emma och jag har beställt våra favvis-rätter  och jag vet att hon har bakat, underbara Mamma :) 


Ja det är en del planerat fram över, nästa vecka är vi lediga fredag och på torsdagkväll bär det av en bit norr ut till svärisarna, oh vad roligt, har inte varit där sen efter nyårshelgen tror jag, så det ska bli mys :)


Den 1 maj är det typ spikat att vi drar till Thailand igen :D Tjoooo, vi behöver en resa och ladda upp för sommaren, det blir inte direkt nåt ledigt...Håller på att fixa ihop flygbiljetter och hoppas att vi ska ha det klart snart. Matte har bytt jobb vilket leder till ändrade planer av vintersemestern, men det kommer i slutändan bara att bli bättre tror jag :)


Snart kommer Darling hem, jour och träning gör honom sen ikväll, men snart får jag en kram weiii :)


Puss och Kram! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards