Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna - 21 mars 2009 18:38

Hola badola.

Ja efter en stor påstridighet och starka önskemål från mina läsare (läs läsarREN :P ) så kommer här ett inlägg. Orka skriva... nä har inte varit tid eller ork på ett tag. Vad har hänt då? Jo, jag har upplevt ett underbart 30-årsfirande :D Darling har helt imponernade lyckas att överraska mig med en resa till Barcelona, helt underbart var det. Vilken helg vi hade ! För Er som vet så är det inte lätt att överraska mig, jag gillar att ha koll och planera :)  Men han lyckades mycket fint!

Igår var Mammi och Ingemar här och firade mig i efterhand. Mamma har varit i Sthlm ett par dagar för att se ett av Emmas stand-up uppträdande. Gick som vanligt toppen för henne :) Jag fick till och med vara med på hörn ;-)


Snart ska Älskling och jag gå till LH och Millis och umgås lite, ska bli trevligt. Snart flyttar Emma och Samme närmare oss också, vaaaaaad mycket mer vi kommer hinna att umgås då :D


Darling är och pumpar upp sina muskler i gymet och jahopp nu kom han hem :) Weeeee... Nu blir det göra sig klar för att gå !


Puss puss !



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards