Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

...

Av Johanna - 28 juli 2010 20:20

Hejsaaaaan,

jaha då försvann all energi =( Dag tre på mitt nya liv blev som en smäll på käften, jag känner mig skakig, energilös och sjukt sugen på allt som kan tänkas innehålla socker... Bleh.

Men jag vet hur det var för ett par år sen då jag gjorde samma sak fast ännu extremare känns det som. Jag grät efter ett tag, var så sjukt energilös och sockersugen, MEN det försvann sen! Jag var bara tvungen att härda ut, så ja, det är väl "bara" att göra om det igen då.. Jag har hällt i mig säkert 10 glas saft idag, funlight min nya vän, den innehåller typ 0 kalorier, det är bra! Tyvärr hjälpte det inte så mycket mot sockerbegäret dock men men jag hoppas på en bättre kväll imorgon. Dagen går nämligen bra, det är kvällen som jag blir ett matvrak..

Hang in there Johannis !!


Imorgon är det i alla fall torsdag, det tycker jag är positivt, snart helg alltså! Jobbar lördag kväll men det är lugnt, det går fint det. Hoppas på att det inte ska tokregna hela helgen, vore ju fint med lite nice väder.

Ska träffa syrran imorgon också för en prommis, ska bli mys  


Då kanske man ska börja tänka på att knyta sig..Somna lite på soffan förut så är inte jättetröttis längre. 


Btw, håller på att planera för vår semester! Vi vet vad vi vill, men vi får se vad som händer!


Godnatt !

  







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 19 augusti 2010 10:26

Hejjjsssan! Jag börjar bli smått rastlös efter dag fyra hemma i sjukstugan. Men idag känner jag mig faktiskt bättre, inte lika mycket som en kamin :) Hoppas på att kunna jobba imorgon, men bäst att känna efter hur man mår! Peppar upp mig med lite S...

Av Johanna - 18 augusti 2010 15:58

Hola Bolla! Jag och soffan är för tillfället ett, eller ja de senast tre dagarna. Förkylning och feber, men det är bara att vila så går det över :) Dagens klagomur: Jag är som en levande kamin och jag kan inte ha öppet i vår ...

Av Johanna - 1 augusti 2010 22:08

Heeeellluuu. Denna helg har varit toppen, vi har verkligen gjort trevliga saker. Igår var jag ett par timmar hos frissan, blev nöjd, hon är bra min lilla frissa. Jag fick henne än en gång att göra mig mörk, fast hon så gääärna vill att jag ska vara...

Av Johanna - 26 juli 2010 21:16

Hejsan, såja då har jag dammat av min blogg då.  Undrar just när jag skrev sist, jag har inte kollat, kanske i början av året? Jag kollar sen när jag skrivit klart.  Idag är första dagen på mitt förhoppningsvis lite hälsosammare liv. Jag antar ...

Av Johanna - 3 oktober 2009 15:18

Ja det var som vanligt ett tag sedan jag var här och härjade. Allt ser ju helt annorlunda ut, jag kan hålla med om namnbytet var ju ett uppåtlyft, lät lite B förut kan jag tycka... Igår fyllde min Baby 31 höstar, det blev en lyckad dag, jag tog led...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards