Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 3 oktober 2009 15:18

Ja det var som vanligt ett tag sedan jag var här och härjade. Allt ser ju helt annorlunda ut, jag kan hålla med om namnbytet var ju ett uppåtlyft, lät lite B förut kan jag tycka...

Igår fyllde min Baby 31 höstar, det blev en lyckad dag, jag tog ledigt från jobbet (såååååå skönt) och intog frissan i 3,5 timma, så nu är man fattig men snyggare :D Blev klippning, färgning, slingor, värmeinpackning och inköp av schampoo, balsam och inpackning.

Sen kom Darling hem och då fick han presenter och skumpa :) Ikväll ska jag bjuda ut honom på middag, skulle ha blivit av igår kväll men jag fick plötslig attack av migrän =( Så jag intog ett kolmörkt sovrum och Matte underhöll sig med Xbox och öl, men han var inte missnöjd över det kan jag säga :) 

Bleh nu har jag unnat mig lite för mycket av det goda känner jag, meeen det är ju helg, jag är sjukt duktig i veckorna så lär unna mig lite i helgerna. Snart kommer Matte hem, han har varit och fixat MC:n, tanken är att han ska sälja den. Var ju någon idiot som körde på den och drog, grrrrr vad arg man blir på sånt folk. 

Jaha annars då, jo det är mycket på G, vi får se hur det blir med saker och ting :) Baaaara skoj grejor hur som :) 


Nu soffläge, IGEN.

Puss gott folk!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards