Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Johanna - 18 augusti 2010 15:58

Hola Bolla!

Jag och soffan är för tillfället ett, eller ja de senast tre dagarna. Förkylning och feber, men det är bara att vila så går det över :)


Dagens klagomur:

Jag är som en levande kamin och jag kan inte ha öppet i vår tokvarma lägenhet då de bygger ett hyreshus 50 meter från vår balkong, det tjuter och lever och de spränger så man får för den delen inte ha öppet heller. Jag försöker att hålla snyggt i lägenheten men av något anledning ser det ut som ett bombnedslag vilket är ännu mer irriterande när man är hemma hela dagarna. Det visar mest skit på tv under dagtid, med andra ord inte mycket att roa sig med när man är sjuk. 


Såååå det var skönt, nu har jag klagat klart för denna månad, klaga är inte min cup of tea, men nu så var det klart :)


Ringde just en gammal kompis från Vimmerby som jag inte pratat med på ett tag, roligt att höra hur hon hade det. De ska ha återträff med vårt gamla tjejgäng i helgen, hade varit suuuperskoj att vara med, men vi ska fira Mammas 60-årsdag i helgen! Det ska bli så underbart skoj att ägna en helg bara för henne, hon är sååå värd det <3


Nu har jag ätit middag, gröt på korv, alltså en sådan gröt man köper färdig, det smakade riktigt gott! Massa kanel och mjölken bredvid ska det vara :) 


Kram & Puss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards